tradera

När jag har tråkigt så kollar jag på kläder, vem gör inte det? Jag råkar ibland också köpa kläder som jag kanske inte alls behöver, egentligen. Som nu. Jag kollade runt på tradera och hittade lite saker..


Den här fina blusen/tunikan var ju hemskt fin. Den hoppas jag att jag vinner. Men om jag inte gör det, så är det nog bäst så.


Den här däremot, ångrar jag att jag bjöd på. Den är jättefin, gillar spetsen, men jag har ju redan ca 20 svarta klänningar. BEHÖVER faktiskt inte en till. Så om du vill bjuda över mig, var så god, gör gärna det här. Jag bjöd 100kr, vilket iof är billigt för en fin klänning, men som sagt... lite onödigt. För mig.

A

update: Blev just överbjuden på den vita klänningen. Var väl kanske lika bra. Men hmm...Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0