the dark knight



Igår var jag på bio och såg The Dark Knight. Det var på tiden! Har tänk att se den, minst en gång i veckan sedan premiären, men det har av olika anledningar inte blivit av.
Men nu, äntligen är den sedd! Mina förväntningar var höga, ALLA har sagt att den är B R A, och det tisslas och tasslas om att Heath borde få en Oscar för sin prestation som den galne Jokern. Och ja, den var verkligen SÅ bra som alla säger! Jag är ingen actiontjej, men ah! Vilken film! Heath gjorde ju halva jobbet, om inte mer.. Han var brilljant.
När filmen var slut var jag upprymd som ett litet barn. Och idag när jag tänker på den blir jag lika glad, och jag vill slänga mig utför skyskrapor, boxa ner bovar och rädda världen...Batmanstyle.

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0