red sinner


Sminksugen, det är vad jag är. Snart dags att införskaffa mig lite nya produkter, 
några spännande nyheter & några gamla godingar;


Smashbox
Tokidoki Soft Lights And Brush Set
från Eleven, 213kr
Ger en frisk färg och lyster. (använd rabattkoden TOKI så får du den för 49kr!)

Tarte Sheek Stain "Blushing bride" från Sephora, $28
Underbar färg att dutta på kinder och läppar i höst, smidigt och snyggt förpackat.

Too Faced Galaxy glam baked eyeshadow "Deep space" från Eleven, 210kr
Fixar sexiga, sotiga ögon till festen.

Givenchy Phenomen'eyes Mascara från Sephora, $27
Hallå kolla! Jag är jättesugen på att testa den här nya mascaran som ska separera, förlänga och böja fransarna. Tror dock att borsten kan vara lite knepig och kanske lämpar sig bättre för kortare ögonfransar? Men testa vill jag iallafall.

LipstickQueen Shine Hard Core Gloss "Red sinner" från Blush 259kr
Man hör ju bara på namnet, red sinner, att det här glosset gör läpparna syndigt snygga...

Benefit Dandelion från HQHair, £22.50
Har länge suktat efter denna ask, som sägs ge dig en strålande hud och ett "glamorous glow".

Benefit Bad Gal från HQHair, £12.50
En jävligt bra kajalpenna för tuffa brudar, helt enkelt.

Essie Nail polish "Fed up" från Blush, 110kr
Drygt, enkelt att måla, hållbart och den här färgen passar både till vardags som till fest.

A


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0