prioritera mera

image267

Ibland måste man prioritera. Jag hatar det, jag vill ha allt, och det nu!
(Jag vet, väldigt greedy, usch.)
Nu finns flera saker på min inköpslista, och alla är ganska dyra, så det blir viktigast först:

1. Bokhylla med vitrindörrar från IKEA. Viktigast! Denna fina hylla ska dock inte agera bokhylla, utan istället ska den ömt förvara mina t-shirts, linnen, tröjor.. ja allt vikbart helt enklet, som nu ligger utspridda på golvet i brist på bättre förvaring.

2. Tatuering. Jag orkar inte vänta längre! Måste bli inkad, nu.

3. Klänningen från Carin Wester. Jag köpte inte min förra drömklänning, & det svider fortfarande i mitt hjärta. Men vi får se, när jag väl har råd med den här så har kanske ha-begäret släppt. Eller så är den slutsåld, jag blir förkrossad.

4. Nattduksbord i spegelglas. Hur jävla snyggt är inte det? I löv it.

image260

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0