made in downtown L.A

När jag & Nicky var i L.A i somras sprang jag in i varje AA-butik jag såg. Jag fick med mig massa fint, saker som jag verklig har använt. En superfin minikjol som åker på varje gång det vankas fest, en lång härlig kofta och en läcker svart fodralklänning (uppe i högra hörnet på bild) är några av kapen.
Det jag gillar med AA är att deras plagg är så basic på samma gång som dom är roliga & spännande. Och framförallt så får man bra kvalite till ett bra pris.
Sedan augusti finns American Apparel i Sverige, i huvudstaden i Götgatsbacken. Skit bra!! tycker jag!
Du som befinner dig någon annan stans i landet kan shoppa här.

Här har jag klippt ihop lite fint som jag önskar mig just nu:image32

♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0