46 dagar kvar


bilder från elle.com, stylesight.com

Oh my! Dessa härliga bilder gör mig sjukt festivalsugen! Och som tur är så är det inte länge tills sommarens festivaler drar igång. För mig blir det Peace & Love i år, och så klart  Yran enligt tradition, då jag är jämte i grund och botten.

Spelningen som jag ser mest fram emot är såklart med världens bästa band - Hellacopters. Det kommer bli bittersweet att se killarna en sista gång.. Grabbarna spelar på Peace & Love på fredag.
Mer fint på den festivalen är Entombed, Jason Mraz, Opeth, Millencolin, Sahara Hotnights, Manu Chao, The Haunted, Adam Tensta, Christian Kjellvander, De Lyckliga Kompisarna, Johnossi, Håkan Hellström, Hoffmaestro & Chraa, Mustasch, Nationalteatern & Veronica Maggio. Ett fullspäckat schema med andra ord!

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0