last dress of the year

Jag vet att jag har köpstopp.
men hur fan kan man låta bli en paljettklänning?
För ynka 198 kr dessutom? Det är ju omöjligt..
Jag hade ju faktiskt tänkt att köpa en nyårsklänning, så...
...Thadhaaa! Här är den:

image109
bild från hm.com

Men nu är det slutshoppat riktigt ett tag framöver.
Jag ska spara, sen ska jag ut i vida världen.
(och det går ju inte när man lägger alla pengar på kläder..)

image107 

p.s !  Jag fick 150kr i rabatt, så den blev ju nästan gratis..
Rabattkoden
7657 ger 100kr & 1304 ger 50kr..
Har man faktura så behöver man dessutom inte betala förrän jul.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har också köpstopp. Men jag lyckades hålla mig ändå. Trots att man blir småhypnotiserad av paljetterna. :)

2007-11-19 @ 13:45:15
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0