perfektaste!

image154

Jag har inga vinterskor, bara trasiga tunna tygskor, och det blir snart för kallt.
Jag har kollat runt lite men inte hittat några passande.. förrän igår!
Jag å Nicky gled förbi Scorett och då såg jag dom, dom perfekta! (till höger)
Jag klämde och kände, ja dom var verkligen fina. Fodrade & allt!
799:- kostade dom. Jag kollade upp, och fick då syn på ett annat par..
 " Åh! Dom är ännu mer perfekta!" skrek jag.
"Man kan inte vara mer perfekt, perfekt är ju ultimat..bla bla" sa älsklingen.
Whatever, dom här (till vänster) är fanimej mest perfekta! 999:- kostar dom.
Dom är fina, fodrade, i skinn, rätt färg & modell. Perfektaste helt enkelt ;)
Imorgon ska jag räkna mina slantar och se om drömskorna får följa med hem.

image151

Kommentarer
Postat av: senait

De är jättesköna oxå jag har dom :p

2007-11-24 @ 14:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0