hemtrevnad

image157

Åh, jag är ju så hemskt sugen på att flytta! Bor ju i en etta nu, det är alldeles för trångt!
Vill ha ett vardags rum, stor soffa å massa mys.
Förut var jag inne på en sprillans ny soffa med shäslong, men nja jag vet inte längre. Jag gillar ju retroprylar å man kan ganska lätt hitta charmiga gamla soffor i ett bra skick för en billig peng! Det gäller bara att hålla ögonen öppna..

Gul manchestersoffa, Blocket.se 300kr
Lurvig matta, Ikea 395kr - Glasbord, Ikea 1195kr
Träskålar, Stockhome fr. 69kr - Rött glas, Ikea 15kr
Randig kudde, Ikea 199kr - Mönstrade kuddar, Mio 290/390kr
Golvljusstake i smide, Blocket.se 300kr
Taklampor i glas, Mio 890kr /st
Ramar från Ikea
Tavla Clare Grill

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0